Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Μουσικοί διάλογοι (ερώτηση-απάντηση) Δεύτερο στάδιο

Θα ξεκινήσουμε αυτό το στάδιο με μια βιωματική δραστηριότητα. 


Δραστηριότητα 4
Ακούστε πάλι το τραγούδι "Ντιρλαντα" και μετά προσπαθήστε να το τραγουδήσετε με τη συνοδεία του Song Maker. Το τραγούδι υπάρχει στο Ανθολόγιο τραγουδιών Γυμνασίου στη σελ 37.







Ίσως να παρατηρήσατε ότι οι στίχοι διαφέρουν από αυτούς της εκδοχής του Δ. Σαββόπουλου, που ακούσατε νωρίτερα. Αυτό συμβαίνει γιατί το τραγούδι έχει αυτοσχεδιαστικό χαρακτήρα. Ο κορυφαίος μπορεί κάθε φορά να σκαρώνει νέους στίχους για κάποιο καινούργιο θέμα, και συνήθως  αυτοί έχουν χιουμοριστικό χαρακτήρα. Αυτό θα είναι και το θέμα της τελευταίας μας δραστηριότητας

Δραστηριότητα 5
Θα κάνουμε όλοι μαζί ένα τραγούδι πάνω στη μελωδία του "Ντιρλαντα". Υπάρχει ένα συνεργατικό έγγραφο εδω. Μπορείτε να μπείτε και να γράψετε στίχους και προσπαθήστε να ταιριάζουν όσο γίνεται με τους στίχους των προηγούμενων στιχουργών. Όταν με το καλό ξαναγυρίσουμε στο σχολείο, θα το τραγουδήσουμε όλοι μαζί στην αυλή την τελευταία μέρα. Καλή έμπνευση!!

Για μεγαλύτερη εμβάθυνση μπορείτε να παρακολουθήσετε το επόμενο βίντεο, με θέμα το σχήμα ερώτηση-απάντηση στην Jazz μουσική. Ευχαριστώ την Μαρία Τσιλιγιάννη που μου υπέδειξε το βίντεο!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου